Des del menú principal podreu accedir a tota la informació de la Marxa en BTT del Club.

Anada i tornada al Turó de l'Home

El passat dissabte, 11 de maig, tres companys del club varem fer una petita excursió amb la BTT fins al Turó de l'Home (anada i tornada)

Tant l'anada com la tornada es va fer pel mateix camí : l'habitual fins a Santa Coloma de Farners, Parc de Sant Salvador, Arbúcies (passant prop de Sant Feliu de Buixalleu), pujada al Convent, Santa Fe de Montseny i rematada final al Turó de l'Home (1.707 mts)

Tot i ser al mes de maig, cal dir que des del voltants de Santa Fe i tot el traçat de pujada i baixada del Turó de l'Home, varem patir molta fred i varem estar tota l'estona dins d'una boira/núvol que ens van deixar com pardalets.

La baixada del Turó de l'Home fins a Santa Fe va ser realment dura... al cansament acumulat s'hi afegia la poca o nul·la visibilitat i el fred siberià. Les mans feien molt mal i no sabies com posar-t'hi per frenar... i deixar-te anar, sense frenar, tampoc ho podies fer, perquè com ja hem dit, no es veia res a un pam del nas.

Recomanació : paravent, samarreta tèrmica, guants llargs i una braga de coll.

De tornada, un cop al Convent (abans d'iniciar la baixada cap a Arbúcies) ja varem tornar a veure el Sol i la cosa va millorar un 200%.

Us deixem les dades que ens varen sortir :

3.848 de positius (segons IBPIndex)

3.848 de negatius (clar... no pot ser massa diferent)

Un 165-170 kms.

11 hores de pedal.

13h20 totals.

Trobareu el track a la secció GPS (Turó de l'Home, anada i tornada)

Que tingueu bona ruta !!!