Des del menú principal podreu accedir a tota la informació de la Marxa en BTT del Club.

Llicències

Voleu federar-vos  ?

Si practiqueu esport de forma habitual, i sobretot si aquest comporta un factor de risc d'accidents com és el cas de la pràctica del ciclisme de muntanya, és molt recomanable que us federeu.

Pel sol fet d'estar federat disposareu d'una cobertura d'accidents i d'una pòlissa de responsabilitat civil.
A banda d'aquestes consideracions, els organitzadors de competicions i altres activitats de ciclisme ens les que vulgueu participar, us demanaran si esteu federats; en cas de que no ho esteu, us faran pagar una assegurança d'accidents per a l'activitat en la que voleu participar.

Trobareu més informació sobre les llicències i cobertures al lloc oficial de la Federació Catalana de Ciclisme

Si ja sou socis del Club BTT Llagostera, nosaltres us podem tramitar la llicència.
Si encara no ho sou, podeu accedir a la secció Fes-te soci per saber què cal fer.

Des d'aquí us volem animar a que us federeu.
Si voleu més informació, envieu un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .