Des del menú principal podreu accedir a tota la informació de la Marxa en BTT del Club.

Caulès

Llagostera-Caulès-Llagostera

Descarregueu-vos el track de Wikiloc.

Quilòmetres
30 aproximadament.

Nivell
Mig-alt : transcorre bàsicament per pista i camí, sense trialeres.
La principal dificultat està en pujar a Caulès i, després de baixar fins al Coll de Terra Negra, pujar al Coll de la Mallorca.

La Ruta

La sortida es fa des del Pavelló d’Esports Municipal de Llagostera i es pren el carril-bici en direcció a Girona.
Passem per el costat de Can Companyó per travessar tot seguit la carretera i enfilar cap a Santa Ceclina i d’aquí cap a Caulès; la vista que tenim des de Caulès és prou interessant per a fer-hi una parada i gaudir-ne.
Continuem per pista molt bona cap a la casa de colònies de Can Mundet i el Coll de Terra Negra.
Travessem la carretera per enfilar una forta pujada fins al Coll de la Mallorca, des d’on podem gaudir d’una vista ‘parcial’ del pla de Sant Llorenç i de Llagostera.
Seguim un tram de camí molt agradable que es manté pràcticament sobre la mateixa corba de nivell; al sortir d’aquest camí, enfilem de nou una pista que ens porta a la urbanització de Font Bona; en entrar a la urbanització trobem una roca a la nostra esquerra des d’on podrem gaudir, ara sí, d’una magnífica vista Llagostera i tot el seu voltant.
Hem de passar per uns quants carrers de la urbanització; aquest és un tram poc agradable, ja que el ferm dels carrers està molt degradat i no ofereix cap al·licient a cap dels nostres sentits.
Sortim de la urbanització i enfilem carretera avall per tornar entrar a bosc al cap d’uns centenars de metres.
Passem per la casa de Banya Croua (Pla del Campament) i d’aquí baixem cap al Ridaura; un cop trobem el Ridaura comencem a pujar suaument fins al pla de Sant Llorenç; un cop a dalt, ens queden uns 2,5 quilòmetres ben suaus fins al Pavelló d’Esports.

Que tingueu bona ruta !!!